Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 kwietnia 2011

Oto ja

Hej! Większość mnie tu zna, bo prowadziłam bloga, ale zapomniałam hasła ;) . Teraz już go sobie napisałam. A więc jestem Zuza. Pochodzę z Japonii i niedawno skończyłam 14 lat, niestety bez Okā-chan (mamy) :( , z powodu jej padaczki. Jednak teraz wróciła do domu. W dniu mych urodzin po raz pierwszy jeździłam na koniach i na pewno jeszcze będę. Było ekstra :) .
Kocham kino grozy, szczególnie japońskie.  Słucham metalu i rocka, ale czasem też lekszych dźwięków jak Ai Otsuka.
To moje zdjęcia:































A dzisiaj nie idę do szkoły. Wymiotowałam wczoraj i mnie z czterech lekcji zwolnili, a teraz mam stan podgorączkowy i katar. Idę wypić gorące kakao :) .
Mata ne!

7 komentarzy:

  1. o jej, ale Ci zazdroszczę! (oczywiście nie choroby) tylko tego że mieszkasz w Japonii, z niecierpliwością czekam na dalsze posty ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czekam na nowe posty , zapowiada się ciekawie ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  3. ooh i love your hair <3 beautiful photos!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero co trafiłam na ten blog. Ah, poszukiwania się opłacają i myślę, że będę stale odwiedzać ten blog ^^.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej =)
    Wydajesz się być ciekawą osóbką i tak sobie myślę, że będę tu częściej zaglądać =)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie =)

    OdpowiedzUsuń