Łączna liczba wyświetleń

piątek, 15 kwietnia 2011

Harcerstwo

Witajcie! Miło mi widzieć, że tyle osób napisało mi komentarz. A więc odpowiem na pytanie: umiesz mówić po polsku? Tak, umiem. Urodziłam się w Polsce, chodzę do polskiej szkoły i warzywniak koło mnie też jest polski ;). Ale często wyjeżdżam do kraju moich przodków.
A więc dzisiaj idę po raz pierwszy na harcerstwo. O 16:00 przed szkołą. Nie mogę się doczekać, podobno to sama frajda. A do tego mają podobne mundurki do tych w japońskich szkołach :). No bo to harcerstwo wodne, więc mundurki marynarskie, bo te typowe mundury mi się nie podobają ;/ .
A jutro - konie :)

2 komentarze:

  1. no niestety nie znalazłam kredki adekwatnej do koloru jej skory ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się mundurki marynarskie ;).
    Powodzenia na pierwszym spotkaniu w harcerstwie.

    OdpowiedzUsuń